El consistori incentivarà a aquelles que contracten als més desfavorits.
L'Ajuntament de la Pobla de Vallbona ha iniciat una ronda de contactes amb les empreses locals amb l'objectiu de fomentar la contractació de treballadors de la població. La intenció del consistori és reunir-se amb totes les empreses de la localitat i establir un macroacord de foment d'ocupació local, que beneficie tant els treballadors com a les mateixes empreses.
Este conveni consistix en el fet que les empreses traslladaran a l'Ajuntament les necessitats contractació quan estes sorgisquen, traslladaran el perfil de treballador que es requerix i l'orde de prioritats dels posats a cobrir. Les empreses hauran de realitzar contractacions d'un mínim de 3 mesos. L'Ajuntament donarà prioritat absoluta als parats que no tinguen cap ingrés en tota la unitat familiar. D'esta manera, el consistori proporcionarà a través de la seua Agència de Desenrotllament Local, entitat que col•labora amb el SERVEF (que canalitzarà la informació), una llista dels treballadors que complisquen els requisits. Tindran prioritat els veïns més desfavorits i que presenten un perfil amb la millor adaptació possible al lloc que cal cobrir.
L'Ajuntament incentivarà a les empreses que contracten treballadors locals amb avantatges fiscals. Segons ha manifestat l'alcaldessa, Mari Carmen Contelles, “les empreses tindran cobertes les seues necessitades forma ràpida i eficaç, a més obtindran rebaixes en impostos com l'IBI, encara que açò encara està en fase d'estudi, i el més important és que beneficiarem als més desfavorits.”
L'Ajuntament ha iniciat els seus primers contactes amb algunes de les empreses més grans de la Pobla. “de moment la predisposició és magnífica per part d'estes empreses, ja que només veuen avantatges en este acord”, ha dit Contelles. En pròximes dates continuaran les reunions amb la resta d'empreses de la Pobla.
Esta iniciativa s'emmarca dins de la política de promoció de l'ocupació local, que va iniciar l'Ajuntament amb un paquet de mesures entre les que destaca el fet de valorar la contractació de treballadors i subcontractació d'empreses locals en les adjudicacions de les grans obres de la població (com el complex esportiu o les obres de Poeta Llorente).
:::
Clima
:::
Farmàcies
:::
Carrers
:::
Telèfons d'interés