una columna

  • contacte
  • accesibilitat
  • mapa web
  • font
  • ajuda
  • nota legal
banner-ajuntament
La Pobla Inaugura la Nova Televisió Municipal per Internet

Amb www.lapobla.tv els veïns tindran l'accés més ràpid i selectiu a la informació local i municipal

L'alcaldessa de la Pobla de Vallbona, Mari Carmen Contelles, el regidor de Modernització, José María Romero, i el director de La Pobla Televisió, han presidit hui l'acte d'inauguració de la nova web de la televisió municipal. Es tracta d'una autèntica televisió per internet, que oferix les notícies que emet habitualment la televisió local, La Pobla TV, a més de molts altres continguts com a reportatges, vídeos, monogràfics, agendes culturals i esportives. És per això que es tracta d'una autèntica televisió a la carta, ja que l'usuari podrà accedir directament a les notícies i als temes i reportatges que més li puguen interessar.

L'adreça és www.lapobla.tv, i en la pàgina principal es pot accedir als vídeos de les notícies més destacades dels últims dies i a totes les notícies de la setmana. Així, l'usuari pot veure notícies de televisió sobre l'últim ple de l'Ajuntament, fins a imatges de les festes patronals, a més de veure reportatges més amplis sobre la Casa Gran, i una sèrie de links que enllacen amb la web de l'Ajuntament, les agendes culturals i esportives i altres informacions d'interés. Inclús es poden veure els ‘tràilers' de les pel·lícules que es van a oferir el pròxim cap de setmana en el cine de la Casa de la Cultura de la localitat. Durant la inauguració tots han coincidit a destacar la potència i velocitat d'esta nova web, ja que des de qualsevol ADSL normal es poden descarregar els vídeos de forma immediata.

A més, l'Ajuntament ha anunciat que instal·larà un repetidor en la zona est per a ampliar la cobertura i l'abast de la televisió municipal, La Pobla TV, sobretot en la zona nord del municipi, on hi ha menor recepció del canal de televisió local. En eixe sentit ha posat el telèfon habitual de servicis municipals a disposició dels veïns que tinguen problemes a sintonitzar el canal per a comunicar-lo i inclús facilitar l'assistència d'un tècnic especialista perquè realitze les instal·lacions oportunes a cost reduït per a l'usuari.
En relació a la versió cibernètica de la televisió, l'alcaldessa Mari Carmen Contelles hi ha assenyalat que “amb este nou servici pretenem acostar encara més als nostres veïns tota la informació relativa al nostre municipi. En qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia els ciutadans podran accedir a qualsevol notícia o informació en format audiovisual que siga del seu interés.” A més, la primera edil ha destacat “la pluralitat d'este servici informatiu, ja que en ell tenen cabuda totes les opinions i notícies relacionades amb tots els grups polítics de l'Ajuntament.”

Per la seua banda, el regidor de Modernització, José María Romero, ha explicat “l'esforç que hi ha darrere d'este nou servici per al ciutadà, ja que la web s'ha realitzat amb servidors d'última generació. Hem utilitzat un canal de fibra òptica perquè l'accés als vídeos siga instantani, i estem prenent totes les mesures perquè la cobertura tant d'este servici com de la televisió local siga la més àmplia possible.”

Finalment, el director de La Pobla TV, Enric Yusá, ha manifestat que “amb esta televisió a la carta, la Pobla contínua sent puntera quant a informació audiovisual es referix. Es tracta d'una web senzilla, atractiva i de fàcil accés per a tots els veïns i molt potent, on s'oferixen continguts audiovisuals de gran interés per al veí de la Pobla.”

Foto 1

Foto 2

 

Recerca